top of page
Writer's pictureMYB

Watsons Malaysia Anjur BEAUTOPIA EXPO 2024

Watsons Malaysia, jenama kecantikan dan kesihatan terkemuka, sekali lagi mencuri tumpuan dengan menganjurkan acara tahunan terbesar mereka, Beautopia Beauty & Wellness Expo 2024. Berlangsung selama empat hari bermula 3 hingga 6 Oktober di Pavilion Bukit Jalil Exhibition Centre, acara ini menawarkan pengalaman membeli-belah yang tidak dapat dilupakan bagi para penggemar kecantikan dan kesihatan.


Watsons Beautopia 2024
Dari tengah Cik Caryn Loh, Pengarah Urusan Watsons Malaysia dan COO of Health & Beauty Asia, AS Watson Group, Danny Hoh, COO Watsons Malaysia, Kung Suan Ai, Pengarah Pemasaran, Pavilion Bukit Jalil, Duta Watsons : Ayda Jebat & Phei Yong , dan Rakan Selebriti Watsons pada pelancaran Ekspo Beautopia 2024.

Dengan lebih daripada 95 jenama global berkumpul di bawah satu bumbung, pengunjung berpeluang untuk meneroka pelbagai produk kecantikan terkini, mendapatkan nasihat daripada pakar, dan menyertai pelbagai aktiviti menarik. Daripada produk penjagaan kulit sehingga ke kosmetik, Beautopia 2024 mempunyai segalanya untuk ditawarkan kepada pengunjung.


"Beautopia 2024 bukan sekadar pameran, ia adalah perayaan transformasi kecantikan dan kesihatan. Kami ingin memberikan pengalaman yang menyeronokkan dan bermanfaat kepada semua pengunjung," kata Caryn Loh, Pengarah Urusan Watsons Malaysia dan Ketua Pegawai Operasi, Health & Beauty Asia, A.S. Watson Group.


""Ini adalah acara terbesar Watsons Malaysia setakat ini, dan kami sangat teruja. Matlamat kami adalah untuk memberikan pelanggan dan ahli pengalaman yang tidak dapat dilupakan, penuh dengan penemuan kecantikan dan peluang penglibatan unik. Kami mahu pengunjung terinspirasi oleh kepelbagaian jenama dan produk yang tersedia," tambah Caryn Loh.


Dengan tiga tema utama "Western Wonder Beauty", "Southeast Asia Splendor" dan "Far East Glow",  acara ini menjanjikan pengalaman yang tidak dapat dilupakan bagi semua pengunjung. Sama ada anda seorang penggemar kecantikan yang tegar atau baru ingin mencuba produk baru, Beautopia 2024 adalah destinasi yang wajib dikunjungi.


Watsons Beautopia 2024
Sesi 'Meet & Greet' bersama pengasas jenama produk SimplySiti, Dato' Sri Siti Nurhaliza turut diatur Watsons Malaysia sebagai memeriahkan penganjuran Expo Beautopia 2024 yang berlangsung selama empat hari bermula 3 hingga 6 Oktober di Pavilion Bukit Jalil Exhibition Centre.

Watson Malaysia turut mengadakan sesi 'Meet & Greet' bersama Ikon Muzik Malaysia, Dato Sri Siti Nurhaliza, pengasas jenama SimplySiti. Orang ramai berpeluang untuk mendekati dan mempelajari lebih lanjut tentang penyelesaian kecantikan inovatif bersama jenama tesebut.


Bukan itu bersama sahaja, pengunjung juga berpeluang untuk bertemu barisan selebriti hebat termasuk Duta Watsons Ayda Jebat dan Phei Yong, serta Scha Alyahya, Hanpin, Tasnim Shah, dan bintang skuasy negara, Datuk Nicol Ann David.


Salah satu sorotan utama Beautopia 2024 ialah barangan edisi terhad KAKAO FRIENDS. Pembeli yang berbelanja RM100 dan ke atas di acara ini pengunjung boleh menebus aksesori bergaya dan siap untuk perjalanan daripada KAKAO FRIENDS, menambah sentuhan gaya yang ceria untuk perjalanan mereka.


Watsons Beautopia 2024
Ahli Watsons Club turut berpeluang menyertai peraduan anjuran Watsons dan KKday dan berpeluang memenangi perlbagai hadiah menarik.

Watsons Malaysia juga sangat teruja untuk bekerjasama dengan KKday, menawarkan lebih 300 hadiah percutian hebat kepada ahli Watsons Club sepanjang bulan ini. Dari 3 hingga 28 Oktober 2024, ahli boleh menyertai dengan berbelanja RM30 atau lebih di kedai, dalam talian, atau di mana-mana acara di tapak, termasuk Pameran Kecantikan & Kesihatan Beautopia 2024. Ahli berpeluang memenangi baucar perjalanan eksklusif KKday dan hadiah menarik lain, menjadikan ini peluang terbaik untuk memulakan percutian impian.


Beautopia 2024 adalah destinasi utama untuk memanjakan diri, menerokai perkara besar seterusnya dalam kecantikan, dan menikmati hari yang penuh keseronokan. Jangan lepaskan peluang untuk menjadi sebahagian daripada acara kecantikan terbesar di Malaysia tahun ini!



Comments


bottom of page