top of page
Writer's pictureMYB

Macklemore Dan Smash Mouth Bakal Hangatkan After Race Fest Di Litar Antarabangsa Petronas Sepang

Sama ada anda peminat tegar MotoGP™ atau hanya mencari malam muzik dan hiburan yang hebat, AFTER RACE FEST adalah acara yang tidak boleh dilepaskan. Sesuai dinamakan SELEPAS RACE FEST, acara ini bukan sekadar konsert tetapi sambutan Ulang Tahun ke-25 Litar Antarabangsa PETRONAS Sepang. Diadakan di Helipad pada 3 November dari jam 4 petang hingga tengah malam, acara ini menjanjikan malam untuk diingati.


AFTER RACE FEST
AFTER RACE FEST@Litar Antarabangsa PETRONAS Sepang akan berlansung pada 3 November 2024 dari jam 4 petang sehingga tengah malam

Tingkatkan pengalaman MotoGP™. anda dengan turut serta acara AFTER RACE FEST di Litar Antarabangsa PETRONAS Sepang. Bukannya hanya sekadar menonton perlumbaan, acara tahun ini ditetapkan untuk mengatasi edisi sebelumnya, menampilkan senarai penyanyi dan 'band' yang mengagumkan yang terdiri dari artis popular antarabangsa


Penganjur, HIFIVE Entertainment dan Litar Antarabangsa PETRONAS Sepang, telah menyusun tidak kurang daripada 10 barisan penghibur merentasi pelbagai genre untuk memastikan ada sesuatu untuk diingati semua. Daripada rap dan rock kepada pop dan disko, artis terpilih dijamin mengekalkan tahap tenaga yang tinggi dan pesta berlangsung sepanjang malam.


Menyedari bahawa MotoGP™ menarik peminat dari seluruh dunia, HIFIVE Entertainment dengan bangganya membawakan band terkenal dari akhir 90-an, Smash Mouth. Dengan pelbagai lagu hits yang digemari, kumpulan lima ahli ini dijangka membuat persembahan mereka lagu popular termasuk 'All Star', 'Walkin’ On The Sun' dan 'So Insane'.


AFTER RACE FEST
6ixth Sense dan DE FAM antara senarai penghibur tempatan yang akan beraksi di pentas AFTER RACE FEST

Jika Smash Mouth tidak cukup untuk mengujakan penonton, peminat boleh menantikan persembahan dari penyanyi rap Macklemore, yang dengan berani menerusi single Hind's Hall sebagai solidariti penyanyi itu kepada Palestin.


Smash Mouth dan Macklemore juga akan disertai oleh barisan penghibur lain yang luar biasa, termasuk Nidji dan Feel Koplo (Indonesia), 6ixth Sense, dan DE FAM dalam senarai barisan penghibur Fasa 1. Barisan artis selebihnya yang bakal mengisi senarai Fasa 2 akan diumumkan oleh penganjur pada bulan September.


“Rasanya tidak lengkap jika perlumbaan MotoGP™ berakhir tanpa sambutan di kalangan

para pelawat.


“Justeru, kami dengan bangganya mempersembahkan AFTER RACE FEST bukan sekadar hiburan, tetapi sebagai sambutan pengunjung dari seluruh dunia dengan pelbagai aktiviti termasuk pertunjukan dron dan bunga api sebagai tanda kejayaan acara,” kata Sean Pereira, Pengarah Urusan HIFIVE Entertainment.


AFTER RACE FEST
Ketua Pegawai Eksekutif SIC, Azhan Shafriman Hanif

Ketua Pegawai Eksekutif SIC, Azhan Shafriman Hanif, menyatakan keterujaannya mengenai festival yang akan datang, berkata, “Kami sangat teruja untuk meraikan kejayaan besar ini dengan barisan acara yang luar biasa di festival itu. Tahun ini amat bermakna kerana kami memperingati 25 tahun sejak PETRONAS SIC dibuka pada tahun 1999. Terima kasih yang tidak terhingga kepada HIFIVE Entertainment kerana menyertai kami sebagai rakan kongsi strategik kami untuk festival ini.”


"Kami menjemput semua untuk menyertai perlumbaan MotoGP™ dan menikmati konsert sebelum pulang ke tanah air. Tiket festival awal burung eksklusif untuk peminat MotoGP™ Malaysia boleh didapati dengan harga RM500 sahaja, bermula hari ini dan sah sehingga 31 Ogos."


Jangan ketinggalan untuk turut serta dalam AFTER RACE FEST di Helipad Litar Antarabangsa PETRONAS Sepang pada 3 November, di mana anda akan mendapati bukan sahaja hiburan tetapi juga pengalaman tersendiri yang disediakan oleh penganjur acara.


 

Info tiket 'AFTER RACE FEST DAN MotoGP™ MALAYSIA 2024'


AFTER RACE FEST

* Pembelian awal (early bird) (20 OGOS - 31hb) - Beli mana-mana tiket MotoGP™ dengan tambahan harga tiket AFTER RACE FEST - Harga : RM500 (tidak termasuk cukai 8%).


* Harga Tambahan Biasa (MULAI 1 SEPTEMBER) - Beli mana-mana tiket MotoGP™ dengan tambahan harga tiket AFTER RACE FEST - Harga : RM600 (tidak termasuk cukai 8%).



Comments


bottom of page