top of page
Writer's pictureMYB

OSK Property dan PeopleUp Singapore Jalin Kerjasama Strategik Bangunkan Hab Hiburan Keluarga Pertama Di Atria Shopping Gallery

OSK Property dengan bangganya mengumumkan kerjasama strategik dengan PeopleUp Singapore untuk membangunkan hab hiburan keluarga pertama di Atria Shopping Gallery. Kerjasama ini menandakan langkah pertama PeopleUp dalam memperluaskan jenamanya ke luar Singapura, dengan sokongan daripada Greenwillow Capital Management dan Arkwood Trustee (M) Berhad.


Atria Shopping Gallery
(Dari kiri) 1. Ong Ju Xing , Timbalan Pengarah Urusan Kumpulan, OSK Holdings Berhad 2. Samantha Lew Pey Shin , Pengurus Besar, Pemajakan Runcit Kumpulan, Pelaburan Hartanah OSK 3. Chris Tan Wei Quan, Ketua Pegawai Eksekutif, PeopleUp 4. Loh Wai Keong, Pengarah Urusan & Ketua Pegawai Eksekutif, Pengurusan Modal Greenwillow

Hab hiburan ini akan menjadi destinasi sehenti untuk keseronokan, pembelajaran, dan pengalaman keluarga yang holistik. Dengan lebih daripada 16 jenama subsidiari yang berjaya di Singapura, PeopleUp terkenal dengan konsep inovatif dan pengalaman yang menarik untuk keluarga.


Antara jenama utama mereka termasuk Bouncy Paradise, taman permainan kembung terbesar di Asia, dan Dinoland, taman dinosaur dalaman terbesar dengan hutan hidup bersama-sama dengan VroomTown, bandar permainan pandu dalam mega pertama untuk kanak-kanak, telah menerima lebih setengah juta pengunjung setiap tahun.


Majlis menandatangani perjanjian telah diadakan di Atria Shopping Gallery, disaksikan oleh Ong Ju Xing, Timbalan Pengarah Urusan Kumpulan OSK Holdings Berhad, dan Loh Wai Keong, Pengarah Urusan Greenwillow Capital Management. Perjanjian ini dimeterai antara Samantha Lew Pey Shin, Pengurus Besar Penyewaan Runcit Kumpulan OSK Property Investment, dan Chris Tan Wei Quan, Ketua Pegawai Eksekutif PeopleUp Singapore.


Samantha Lew menyatakan, "Di OSK Property, kami komited untuk mencipta ruang yang membawa nilai dan keseronokan kepada komuniti. Kerjasama dengan PeopleUp adalah langkah maju yang menarik dalam mengubah Atria Shopping Gallery menjadi destinasi pilihan untuk keluarga."


Dengan keluasan lebih 60,000 kaki persegi dalam Atria Shopping Gallery, PeopleUp merancang untuk membangunkan destinasi keluarga unggul baharu yang menarik yang merangkumi pelbagai keseronokan, hiburan dan pengalaman pembelajaran.


Kompleks itu bakal menyediakan enam zon permainan dan hiburan yang direka untuk memenuhi setiap jenis permainan dan menyesuaikannya agar menepati citarasa dan pilihan pasaran tempatan. Zon-zon ini akan menawarkan gabungan pengalaman fizikal, mental dan deria yang menyeluruh untuk kanak-kanak dari semua peringkat umur, destinasi utama baharu itu akan menetapkan standard baharu untuk hiburan keluarga di Malaysia.


Hab hiburan keluarga ini dijangka dibuka pada separuh pertama tahun 2025, memperkenalkan konsep-konsep menarik dari Singapura dan pengalaman baru yang disesuaikan untuk pasaran Malaysia. Dengan kerjasama ini, Atria Shopping Gallery berharap untuk menjadi destinasi utama bagi keluarga yang mencari keseronokan dan pengalaman yang tidak dapat dilupakan.



Comments


bottom of page