top of page
  • Writer's pictureMYB

AEON Dan EON Lancar Peraduan '40th Anniversary Monthly Dream Car Giveaway'

AEON, dengan kerjasama EON, hari ini mengumumkan Peraduan '40th Anniversary Monthly Dream Car Giveaway', sempena meraikan empat dekad inovasi dan khidmat masyarakat  oleh AEON dan EON.


Peraduan '40th Anniversary Monthly Dream Car Giveaway'
(Kiri) Naoya Okada, Pengarah Urusan AEON CO. (M) BHD., dan (kanan) Akkbar Danial, Ketua Pegawai Eksekutif EON Berhad melancarkan Peraduan '40th Anniversary Monthly Dream Car Giveaway' yang menawarkan empat kereta mewah untuk dimenangi satu setiap bulan.

AEON dan EON bergabung tenaga untuk memberikan kepada pelanggan AEON peluang mendebarkan untuk memenangi kenderaan mewah melalui beberapa siri hadiah bulanan, memastikan ulang tahun ini benar-benar diingati.


Majlis pengumuman tersebut berlansung di AEON Mall Shah Alam dan disempurnakan oleh Naoya Okada, Pengarah Urusan AEON CO. (M) BHD., dan Akkbar Danial, Ketua Pegawai Eksekutif EON Berhad. Kedua-dua mereka senada menyatakan semangat untuk kerjasama istimewa ini. Acara ini menandakan peristiwa penting bagi kedua-dua syarikat kerana mereka meraikan 40 tahun operasi yang berjaya di Malaysia.


"Ketika kami meraikan 40 tahun kehadiran AEON di Malaysia, kami teruja untuk memberi ganjaran kepada kesetiaan kami pelanggan yang telah menyokong kami selama ini. Bekerjasama dengan EON Berhad, yang juga genap 40 tahun ini, untuk Peraduan '40th Anniversary Monthly Dream Car Giveaway' yang luar biasa ini adalah cara kami mengucapkan terima kasih.


"Inisiatif ini melambangkan lebih daripada sekadar siri pemberian; ia mewakili komitmen berterusan kami untuk meningkatkan kehidupan pelanggan kami dengan unik dan pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Kami bukan sekadar destinasi runcit; kita adalah sebahagian daripada kain kita komuniti, dan sambutan ini adalah bukti dedikasi kami untuk memberi perkhidmatan yang terbaik kepada mereka cara yang mungkin," kata Naoya Okada, Pengarah Urusan AEON CO. (M) BHD.


AEON Dan EON Lancar Peraduan '40th Anniversary Monthly Dream Car Giveaway'
Poster peraduan

Berlangsung dari 19 Ogos hingga 1 Disember 2024, Peraduan '40th Anniversary Monthly Dream Car Giveaway' menampilkan empat kereta mewah untuk dimenangi, satu untuk setiap bulan. Hadiah termasuk sebuah Mitsubishi Xpander, Audi Q8 e-tron, Proton X90 (Flagship), dan smart #1. Peserta boleh menyertai peraduan dengan membuat pembelian di kedai AEON yang mengambil bahagian, memperoleh penyertaan berdasarkan perbelanjaan mereka.


Untuk mengambil bahagian, Ahli AEON boleh memperoleh penyertaan secara automatik, manakala bukan ahli akan mendapat penyertaan untuk menyerahkan resit pembelian mereka. Pelanggan AEON akan menerima 1 penyertaan untuk setiap perbelanjaan RM40 pada hari bekerja atau 2 penyertaan untuk setiap perbelanjaan RM100 pada hujung minggu di semua Kedai AEON yanh mengambil bahagian.


Selain itu, menggunakan AEON Wallet, Kad AEON atau Kad Debit-i AEON Bank akan memberikan tambahan 2 penyertaan setiap RM100 yang dibelanjakan. Penyertaan tambahan juga boleh diperoleh dengan membeli produk daripada jenama yang mengambil bahagian, termasuk Abbott, Julie's, Kewpie, F&N, Triumph, Nestle dan Wacoal, dengan tambahan 1 penyertaan diberikan.


Untuk perbelanjaan RM200 di kedai penyewa AEON MALL, terhad kepada dua (2) gabungan tarikh yang sama resit, 1 penyertaan akan diberikan. Pelanggan juga boleh meningkatkan peluang mereka untuk memenangi hadiah utama dengan memperoleh penyertaan bonus melalui penglibatan dalam aktiviti tambahan di produk dan perkhidmatan EON Berhad, butiran mengenai yang boleh diakses melalui kod QR pada poster promosi.


Lawati laman web rasmi AEON untuk butiran lanjut dan untuk memulakan penyertaan anda. Mula menandakan kalendar anda dan bersedia untuk berkemungkinan memandu jauh dengan bergaya dengan AEON dan EON!



Comments


bottom of page